Spring til indhold

Lyngå

Velkommen til landsbyen midt i det naturskønne Favrskov

Veloverstået generalforsamling i Lyngå Vandværk

Vandværket afholdte generalforsamling den 26. Marts og du kan nu se regnskabet 2014 og budget 2015 under fanen ”Vandværket”.  Herudover kan du se  ”Referat af generalforsamlingen”. Ved gennemlæsning kan du bl.a. se, at vandværket søger nye bestyrelsesmedlemmer. – flere af de nuværende har siddet i bestyrelsen i mere end 10 år og der skal nye kræfter til.vandhane_groen_bg

Vandværket har 114 ”medlemmer”, har en god økonomi og ikke mindst: Det leverer kvalitetsvand til DIG året rundt til en fornuftig pris.  Umiddelbart vil det jo være dumt ikke at videreføre et godt og sundt vandværk, men såfremt der ikke er interesse for bestyrelsesarbejde kan resultatet blive sammenlægning med andet vandværk og dermed en bekostelig affære for den enkelte forbruger.

Derfor tag en snak med naboen og andre Lyngåborgere hen over sommeren – vi er sikre på, at der sidder flere som er villige til at tage en tjans med bestyrelsesarbejdet.

Du er ikke den eneste, som aldrig tænker over værdien af, at der kommer godt vand ud af hanen HVER DAG til fornuftig pris, men det kræver altså nye kræfter i bestyrelsen.

Bestyrelsen for Lyngå Vandværk

Del på Facebook